Regulamin Sklepu Internetowego

Regulamin sklepu internetowego
inspektorzyodo.pl/sklep

Z pomocą tego dokumentu chcemy Cię w jasny i klarowny sposób poinformować zasadach i warunkach korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.inspektorzyodo.pl/sklep. Opisaliśmy w nim:

1. DEFINICJE 2
2. PODSTAWOWE INFORMACJE 3
3. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 3
4. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZAWIERANIA UMÓW 3
5. CENA I PŁATNOŚĆ 4
6. DOSTAWA/REALIZACJA ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW/USŁUG 5
7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 6
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI 7
9. PRAWA AUTORSKIE 7
10. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 8
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 8

W razie jakichkolwiek pytań związanych z ww. sklepem internetowym lub z poniższym Regulaminem, zapraszamy do kontaktu pod poniższymi danymi:

Inspektorzy ODO spółka z o.o.ul. W.H. Lindleya 16
02-013 Warszawa
sklep@inspektorzyodo.pl.

1. DEFINICJE
W dalszej części dokumentu posługujemy się poniższymi zwrotami. Ważne jest dla nas, abyśmy rozumieli je w taki sam sposób, dlatego podajemy ich definicje:
Cena – wartość wyrażona w złotych polskich (PLN), którą masz zapłacić nam za Produkt, który kupujesz w naszym Sklepie.
Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient (Ty) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (pełnoletnia i nieubezwłasnowolniona), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca w naszym Sklepie zakupu Produktu (czyli Ty jako osoba fizyczna albo organizacja w imieniu której działasz kupując u nas Produkt).
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu Produktu w naszym Sklepie niezwiązanego bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca-Konsument – Klient będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i zawierający z nami Umowę bezpośrednio związany z taką działalnością, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Produkt – Treść cyfrowa lub Usługa doradcza dostępne do zakupu w naszym Sklepie.
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, w szczególności e-booki oraz wzory dokumentów, które możesz zakupić w naszym Sklepie.
Usługa doradcza – możliwa do nabycia w naszym Sklepie usługa świadczona przez nas w ramach naszej podstawowej działalności w obszarze ochrony danych osobowych.
Regulamin – Regulamin sklepu internetowego Inspektorzy ODO spółka z o.o.
Sklep – sklep internetowy udostępniany przez nas pod adresem inspektorzyodo.pl/sklep, w którym możesz dokonać zakupu Produktu.
Umowa – zawierana pomiędzy nami (Sprzedawcą i Klientem) umowa, którą w zależności od wybranego Produktu jest:
1) w przypadku zakupu Treści cyfrowej (e-booka, wzorów, nagrania webinaru) – umowa o dostarczenie treści cyfrowej w zamian za cenę,
2) w przypadku zakupu Usługi doradczej – umowa o świadczenie indywidualnej usługi drogą elektroniczną.
Sprzedawca (my) – Inspektorzy ODO spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000723416, NIP: 7010809089.
Usługa elektroniczna – usługa, którą świadczymy dla Ciebie drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu.
Użytkownik – każda osoba fizyczna, która korzysta ze Sklepu, niezależnie od tego czy jest Klientem (zawiera z nami Umowę).
Zamówienie – Twoje oświadczenie o zawarciu z nami Umowy złożone za pośrednictwem Sklepu.

2. PODSTAWOWE INFORMACJE
2.1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, zawierania Umów (nabywania Produktów) oraz nasze wzajemne prawa i obowiązki.
2.2. Za działanie Sklepu odpowiadamy my. Możesz skontaktować się z nami pod adresem: ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, pisząc e-mail na adres: sklep@inspektorzyodo.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 22 4879518
2.3. Regulamin udostępniamy Ci bezpłatnie za pośrednictwem Sklepu. Możesz go pobrać w formie pliku PDF i zapisać na swoim dysku. Informację o ostatniej aktualizacji zamieściliśmy na końcu Regulaminu. Jeżeli potrzebujesz dostępu do archiwalnej wersji napisz do nas e-mail.
2.4. Każdy Użytkownik, w tym Kupujący ma obowiązek stosować się do postanowień Regulaminu.

3. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
3.1. Za pośrednictwem Sklepu świadczymy dla Ciebie Usługi elektroniczne w postaci:
    3.1.1. możliwości przeglądania publicznie dostępnej treści Sklepu,
    3.1.2. kontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego,
    3.1.3. możliwości złożenia Zamówienia (zawarcia Umowy).
3.2. Usług elektroniczne świadczymy dla Ciebie nieodpłatnie. Odpłatne jest jednak zawarcie Umowy, którego dokonasz za pośrednictwem Sklepu składając Zamówienie na Produkt.
3.3. Do korzystania z Usług elektronicznych za pomocą Sklepu musisz posiadać:
    3.3.1. sprawne urządzenie (np. komputer, laptop, smartfon, tablet) wyposażone w system operacyjny
    3.3.2. stabilne połączenie z Internetem,
    3.3.3. aktualną przeglądarkę internetową.
Aby skorzystać z usługi złożenia Zamówienia musisz jeszcze posiadać aktywny adres e-mail umożliwiający odbieranie od nas wiadomości e-mail (inny niż tymczasowy).
3.4. Nie wolno Ci wykorzystywać Sklepu do czynności o charakterze bezprawnym, w tym podejmować działań, które miałyby na celu zakłócenie działania Sklepu, przesyłanie SPAM-u, czy też kierowanie innych niedozwolonych treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
3.5. Nie odpowiadamy za niedostosowanie się przez Ciebie do wskazanych wymagań technicznych niezbędnych do prawidłowego korzystania ze Sklepu. Nie będziemy też odpowiadać za:
    3.5.1. zakłócenia, w tym przerwy w działaniu Sklepu, spowodowane silą wyższą lub nieuprawnionym działaniem osób trzecich,
    3.5.2. szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania z Produktu, w tym za używanie Produktu niezgodnie z opisem lub przeznaczeniem.
3.6. W naszym Sklepie nie publikujemy opinii ani komentarzy dotyczących Produktów.

4. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZAWIERANIA UMÓW
4.1. Przed zawarciem z nami Umowy pamiętaj, że:
    4.1.1. dostępne Treści cyfrowe mają charakter edukacyjny i nie stanowią porady prawnej,
    4.1.2. korzystasz z Produktu na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność, samodzielnie decydując o ich wykorzystaniu przy podejmowaniu decyzji biznesowych lub prawnych,
    4.1.3. nie gwarantujemy, że Produkt spełni twoje subiektywne oczekiwania,
    4.1.4. masz obowiązek podania prawidłowych danych osobowych na etapie składania Zamówienia i ponosisz odpowiedzialność za podanie danych nieprawidłowych lub nieprawdziwych,
    4.1.5. nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po Twojej stronie, np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego adresu e-mail lub utraceniem przez Ciebie dostępu do adresu (skrzynki) e-mail.
4.2. Aby złożyć Zamówienie:
    4.2.1. wybierz interesujący Cię Produkt i zapoznaj się z informacjami na jego temat, które publikujemy przy każdym z Produktów,
    4.2.2. dodaj wybrany Produkt do koszyka i kontynuuj zakupy wybierając jeszcze inne Produkty albo przejdź do formularza Zamówienia, przez kliknięcie przycisku „Zamawiam”,
    4.2.3. wypełnij formularz Zamówienia podając w nim prawdziwe i prawidłowe dane osobowe, a także wybierz metodę płatności za Zamówienie. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT pamiętaj o wyborze odpowiedniego checkboxa i wskazaniu danych niezbędnych do wystawienia tego dokumentu,
    4.2.4. potwierdź, że znany jest Ci Regulamin i akceptujesz jego treść przez oznaczenie odpowiedniego checboxa,
    4.2.5. jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, potwierdź, że:
        4.2.5.1. w przypadku składania Zamówienia dotyczącego Treści cyfrowej – zgadzasz się dostarczenie Treści cyfrowych objętych zamówieniem przed upływem terminu odstąpienia od Umowy ze świadomością, że nie będzie przysługiwało Ci wówczas prawo do odstąpienia od takiej Umowy,
        4.2.5.2. w przypadku składania Zamówienia dotyczącego Usługi doradczej –zgadzasz się na wykonanie Usługi doradczej przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i wiesz, że po spełnieniu świadczenia (zrealizowaniu Usługi doradczej) utracisz prawo odstąpienia od umowy.
    4.2.6. kliknij przycisk „Kupuję i płacę” potwierdzając zakupu Produktu z obowiązkiem zapłaty,
    4.2.7. opłać zamówienie z wykorzystaniem wybranej przez siebie metody płatności, zawierając z nami w ten sposób Umowę.
4.3. Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za Zamówienie prześlemy na adres e-mail wskazany przez Ciebie w formularzu Zamówienia potwierdzenie przyjęcia Zamówienia. Będzie ono zawierało listę zakupionych Produktów, ich całkowitą cenę oraz wybraną metodę płatności. Z chwilą dostarczenia Ci tej wiadomości dochodzi do zawarcia pomiędzy nami Umowy. Jeżeli Zamówienie dotyczy kilku Produktów różnego rodzaju wraz z potwierdzeniem przez nas przyjęcia Zamówienia dochodzi do zawarcia kilku Umów odpowiadających przedmiotowi Zamówienia.

5. CENA I PŁATNOŚĆ
5.1. Wszystkie ceny podawane w naszym Sklepie są cenami brutto. W przypadku wyboru kilku Produktów i dodaniu ich do koszyka, w koszyku zobaczysz też ich sumę, czyli łączną Cenę za wszystkie dodane Produkty.
5.2. Jeżeli oferujemy produkt po obniżonej Cenie, przy cenie brutto przecenionego Produktu widoczna będzie też najniższa Cena obowiązująca w okresie ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Gdyby dany Produkt był oferowany przez nas w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie znajdziesz informację o najniższej Cenie produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
5.3. Możemy udzielać swoim Klientem rabatów lub organizować akcje promocyjne. W takim przypadku szczegóły rabatu lub akcji promocyjnej określać będzie odrębny regulamin.
5.4. Płatność za Zamówienie składane za pomocą Sklepu możliwa jest wyłącznie z wykorzystaniem bramki płatniczej (integratora płatności) Paynow prowadzonego przez krajową instytucję płatnicza mElements S.A. z siedzibą w Warszawie. Jeżeli chcesz zakupić Produkt z wykorzystaniem innej metody płatności, skontaktuj się z nami.
5.5. Jeżeli przy składaniu Zamówienia wskażesz chęć otrzymania faktury VAT, niezwłocznie po zawarciu Umowy, wystawimy i prześlemy elektroniczną fakturę na adres e-mail wskazany przez Ciebie w formularzu Zamówienia.

6. DOSTAWA/REALIZACJA ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW/USŁUG
6.1. Realizację Zamówienia rozpoczniemy niezwłocznie po zawarcia Umowy.

DOSTAWA TREŚCI CYFROWYCH
6.2. Produkt stanowiący Treść cyfrową dostarczymy do Ciebie w ciągu maksymalnie 3 Dni roboczych od zawarcia Umowy.
6.3. Dostarczenie Treści cyfrowej nastąpi przez:
    6.3.1. przekazanie Treści cyfrowej w formie załącznika do wiadomości przesłanej na adres e-mail podany w formularzu Zamówienia albo
    6.3.2. przekazanie na adres e-mail podany w formularzu Zamówienia linka umożliwiającego pobranie Treści cyfrowej.
6.4. Treści cyfrowe dostarczamy w standardowych formatach, które mogą być odtworzone na komputerze. Szczegółowe informacje dotyczące formatu konkretnej Treści cyfrowej znajdziesz w opisie Produktu opublikowanym w Sklepie.
6.5. Dostarczając Treść cyfrową za pomocą linka umożliwiającego jej pobranie możemy wprowadzić limit pobrań danej Treści czasowej, a także czas dostępności Treści cyfrowej pod konkretnym linkiem. O ograniczeniach poinformujemy Cię w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.

REALIZACJA USŁUGI DORADCZEJ
6.6. Szczegółowe zasady realizacji Usługi doradczej określone są w opisie Produktu w Sklepie.
6.7. Usługa doradcza powinna zostać zrealizowana w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy.
6.8. Usługi doradcze świadczone są przez nas drogą elektroniczną w formie telekonferencji, wideokonferencji, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Microsoft Teams, OneDrive lub innych aplikacji oraz narzędzi umożliwiających porozumiewanie się na odległość.
6.9. W ciągu 3 Dni roboczych od zawarcia Umowy skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły realizacji Usługi doradczej, w tym termin jej wykonania. Gdy do realizacji Usługi doradczej niezbędne będzie:
    6.9.1. spotkanie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (telekonferencja, wideokonferencja) – uzgodnimy termin spotkania, który przypadać powinien na 30 dni od zawarcia Umowy. W takim przypadku każde z nas może zmienić termin spotkania na co najmniej 24 godziny przed zaplanowanym terminem, w którym ma się ono odbyć. Późniejsza zmiana terminu możliwa jest wyłącznie z ważnych powodów. Wówczas wyznaczymy nowy termin spotkania. Jeżeli z przyczyn leżących po swojej stronie nie weźmiesz udziału w spotkaniu w terminie 30 dni od zawarcia Umowy, pomimo pozostawania przez nas w gotowości do realizacji Usługi doradczej, będziemy uprawnieni do odmowy realizacji Usługi doradczej po tym terminie, z zastrzeżeniem wyjątków (rygorów) związanych ze statusem Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta,
    6.9.2. przekazanie przez Ciebie dodatkowych informacji lub dokumentów – uzgodnimy formę przekazania nam przez Ciebie takich informacji lub dokumentów oraz termin ich przekazania, który nie powinien być dłuższy niż 7 dni od dnia pierwszego kontaktu. Jeżeli w uzgodnionym terminie nie przekażesz nam informacji lub dokumentów, wezwiemy Cię do ich przekazania i wyznaczymy nowy termin. Gdy pomimo tego nie przekażesz nam informacji/dokumentów, będziemy uprawnieni do odmowy realizacji Usługi doradczej, co nie będzie stanowiło niewykonania lub nienależytego wykonania przez nas Umowy.
6.10. Nie odpowiadamy za problemy techniczne lub inne nieprawidłowości prowadzące do braku możliwości wykonania Umowy, jeżeli ich przyczyny leżą po Twojej stronie. Nasza odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi doradczej jest ograniczona do szkody umyślnej.

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
7.1. Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od jej zawarcia.
7.2. Aby odstąpić od Umowy napisz do nas na adres: InspektorzyODO spółka z o.o., ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa lub adres e-mail: sklep@inspektorzyodo.pl, wskazując, że odstępujesz od Umowy i podając swoje podstawowe dane – imię i nazwisko oraz dane dotyczące numeru Zamówienia. Możesz też skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 1.
7.3. Jeżeli skutecznie odstąpić od Umowy będziemy traktować ją jako niezawartą. Zwrócimy w ciągu 14 dni całość otrzymanej Ceny (płatności). Zwrotu dokonamy w ten sam sposób, w jaki dokonana została zapłata za Produkt, chyba że w swoim oświadczeniu wskażesz inny rachunek bankowy do dokonania zwrotu środków.
7.4. Nie możesz odstąpić od Umowy, jeżeli:
    7.4.1. zawarliśmy umowę o dostarczenie Treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym (e-book, nagranie webinaru, wzory dokumentów) i gdy rozpoczęliśmy wykonanie Umowy (dostarczyliśmy Treść cyfrową) za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, po poinformowaniu Cię o utracie w takiej sytuacji prawa odstąpienia od Umowy,
    7.4.2. zawarliśmy umowę o indywidualne świadczenie usługi drogą elektroniczną (Usługa doradcza) i gdy za Twoją wyraźną zgodą wykonamy usługę w całości przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, po wcześniejszym poinformowaniu Cię, że w takiej sytuacji utracisz prawo odstąpienia od Umowy. Jeżeli po rozpoczęciu przez nas wykonania Umowy odstąpisz od Umowy, będziesz zobowiązany/a do zapłaty wynagrodzenia za świadczenia, które spełnimy do chwili odstąpienia od Umowy.

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
8.1. Ponosimy odpowiedzialność za dostarczone do Ciebie Produkty (Treści cyfrowe, Usługi doradcze).
8.2. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem masz prawo do zgłoszenia reklamacji w oparciu o rękojmie, wskazując na wady dostarczonego Produktu.
8.3. Reklamacje możesz złożyć pisząc do nas na adres InspektorzyODO spółka z o.o., ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa lub adres e-mail: sklep@inspektorzyodo.pl . W treści reklamacji powinny znaleźć się Twoje podstawowe dane, w tym dane kontaktowe, opis wady, data jej stwierdzenia oraz Twoje żądanie związane z reklamacją. Do reklamacji dołącz też potwierdzenie zakupu Produktu.
8.4. Rozpoznamy Twoją reklamacje i udzielimy Ci odpowiedzi w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
8.5. Jeżeli jesteś Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i roszczeń, w tym zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z Umowy, skorzystać z pomocy powiatowego rzecznika praw konsumenta lub z platformy ODR służącej rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.

9. PRAWA AUTORSKIE
9.1. Produkty będące Treściami cyfrowymi objęte są ochroną przewidzianą w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Autorskie osobiste prawa do utworów przysługują twórcą, zaś autorskie prawa majątkowe nam (Sprzedawcy).
9.2. Zakup Produktu (zawarcie Umowy) nie przenosi na Ciebie autorskich praw majątkowych. W momencie zawarcia Umowy udzielamy Ci niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie oraz nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z Produktów. Na podstawie udzielonej licencji możesz:
    9.2.1. korzystać z Produktu w ramach swojej działalności osobistej lub na wewnętrzne potrzeby swojej działalności gospodarczej, zawodowej lub społecznej z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w pkt. 9.3.,
    9.2.2. zapisywać Produkt (Treść cyfrową) w pamięci swojego urządzenia,
    9.2.3. zwielokrotniać Produkt (Treść cyfrową) w całości lub w części, w tym kopiować go , drukować, a także wyświetlać, odtwarzać lub przechowywać, na swoje wewnętrzne potrzeby,
    9.2.4. publikować lub ujawniać Produkt (Treść cyfrową) oraz korzystać z niego w inny sposób, z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w pkt. 9.3.
9.3. W ramach udzielonej Ci przez nas licencji niewyłącznej nie możesz:
    9.3.1. wprowadzać Produktu (Treści cyfrowej) do obroty lub przekazywać go w całości lub w części innym podmiotom – zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie w jakiejkolwiek formie,
    9.3.2. tworzyć na bazie Produktu (Treści cyfrowej) utworów pochodnych,
    9.3.3. udzielać sublicencji lub zezwolenia na korzystanie z utworów (Treści cyfrowych) przez inne podmioty,
    9.3.4. oznaczać Produktu (Treści cyfrowej) swoim autorstwem (przypisanie autorstwa).
9.4. Odrębne lub dodatkowe zasady wykonywania licencji niewyłącznej mogą być umieszczone w opisie Produktu umieszczonym w Sklepie.
9.5. Zastrzegamy sobie prawo oznaczenia Produktu (Treści cyfrowej) znakiem wodnym, umieszczania w Produkcie (Treści cyfrowej) swoich logotypów lub do zabezpieczenia go w inny sposób przed naruszaniem zasad licencji niewyłącznej.

10. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
10.1. Administratorem Twoich danych osobowych są Inspektorzy ODO spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa. Możesz skontaktować się z nami pod ww. adresem, a także pisząc na adres e-mail: biuro@inspektorzyodo.pl.
10.2. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:
    10.2.1. realizacji usług elektronicznych na zasadach opisanych w Regulaminie, w tym zawierania Umów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a jeżeli zawierasz z nami umowę w imieniu innego podmiotu (np. jako przedstawiciel spółki, fundacji) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f ROOD, czyli naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest dokumentowanie dokonywanych czynności, w tym weryfikowanie uprawnień osób ich dokonujących do działania w imieniu określonego podmiotu,
    10.2.2. realizowania obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz przepisów o prawach konsumenta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o prawach konsumenta,
    10.2.3. utrzymania z Tobą bieżącego kontaktu w sprawach związanych ze złożonym Zamówieniem lub prowadzenia zainicjowanej przez Ciebie korespondencji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest zapewnienie sprawnej obsługi klienta,
    10.2.4. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi ze świadczonych Usług elektronicznych i zawieranych Umów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest ochrona naszego interesu prawnego i faktycznego,
    10.2.5. zapewnienia prawidłowego funkcjonowania infrastruktury Sklepu, w tym jej bezpieczeństwa – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli naszego prawnie uzasadnionego interesu, którym jest monitorowanie prawidłowego funkcjonowania Sklepu i jego bezpieczeństwa oraz reagowanie na wszelkie nieprawidłowości,
    10.2.6. przesyłania do Ciebie na wskazany adres e-miał informacji o charakterze marketingowym w tym szczególności informacji o zmianach w prawie w obszarze świadczonych przez nas usług konsultingowych, naszych nowych usługach, promocjach, a także innych aktualnościach związanych z naszą działalnością na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli wyrażonej przez Ciebie zgody na otrzymywanie wskazanej w zgodzie informacji. W każdym momencie przysługuje Tobie prawo do wycofania udzielonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanej przed dniem jej wycofania.
10.3. Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1. Regulamin obowiązuje od jego opublikowania w Sklepie do czasu zmiany lub odwołania.
11.2. Możemy zmienić regulamin w dowolnym czasie, a o każdej zmianie poinformujemy Cię za pośrednictwem Sklepu. Nowa treść Regulaminu będzie obowiązywała po upływie 14 dni od publikacji informacji w Sklepie. Kontynuowanie korzystania ze Sklepu po zmianie regulaminu oznacza akceptację wprowadzonych zmian.
11.3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta.
11.4. Wszelkie spory wynikające z Umowy zawartej z Klientem niebędących Konsumentem zostaną poddane pod rozstrzygnięcie przez sąd miejscowo właściwy dla naszej siedziby.

Załączniki:
1. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.